sobota, 23 lutego 2013

Cath



Chętnie ocenię:
- opowiadania (nie stosuję na tym polu żadnych ograniczeń gatunkowych, chociaż wolałabym nie oceniać fantastyki, za wyjątkiem fanfictionów potterowskich)
- poezję (najchętniej na podstawie treści)
- blogi z kategorii lifestyle
- blogi polityczne

Jeśli uważasz, że Twój blog nie należy do żadnej z powyższych kategorii, a zależy Ci na właśnie mojej opinii, proszę o kontakt e-mail: cathez@interia.eu

Wolałabym nie oceniać:
- fanfiction: manga i anime
- blogów graficznych
- blogów opartych na grach komputerowych
- blogów naukowych (zarówno pomoce szkolne, jak i poświęcone stricte jakiejś dziedzinie)
- recenzji
- miszmaszu (czyt. nie oceniam czegoś, co jest jednocześnie pamiętnikiem, opowiadaniem, refleksjami o życiu etc.)

Zwracam uwagę:
Pierwsze wrażenie bardzo ważne, dlatego bardzo istotne jest rozmieszczenie poszczególnych elementów na blogu i odpowiednia synchronizacja gadżetów. Chaos jest dobry tylko pod warunkiem, że nie przekracza granicy absurdu. Daję się uwieść pięknym szablonom, aczkolwiek koniec końców to właśnie treść bloga jest najważniejsza - szczególnie jeśli chodzi o opowiadania. Cenię sobie poprawną polszczyznę i tylko naprawdę genialny pomysł jest w stanie się obronić w sytuacji, kiedy na blogu aż roi się od błędów wszelkiej maści, kaleczących nasz ojczysty język.

Pokrótce o mnie:
Od dwunastego roku życia piszę, początkowo była to głównie poezja. Z natury jestem spokojnym i wrażliwym człowiekiem, raczej nieskorym do gniewu i bardzo łaskawym, chociaż jeśli coś mi się naprawdę nie spodoba, potrafię być niezwykle dosadna przy swojej ocenie. Staram się być obiektywna i wciąż dążę do perfekcji, aczkolwiek zdaję sobie sprawę z tego, że jeszcze daleka droga przede mną. Uwielbiam Baczyńskiego, Słomińską, Pawlikowską-Jasnorzewską. Jestem niepoprawną romantyczką, dla której miłość jest istotą życia.

Informacje dodatkowe: (czyli co u mnie wysoko punktuje)
Jestem przychylna wszelkim cytatom (oczywiście pod warunkiem, że podane jest imię i nazwisko autora danej myśli). Za najbardziej trafne spostrzeżenie na świecie uważam: „Poezję pisze się łzami, powieść krwią, a historię rozczarowaniem." - Carlos Ruíz Zafón. Staram się dobrze argumentować swoje wypowiedzi, choć zdaję sobie sprawę z tego, że nie zawsze dobrze mi to wychodzi. Człowiek popełnia błędy, ale powinien się na nich uczyć i iść naprzód.


Moja jedyna prośba jest taka, aby przy zgłoszeniu przybliżyć mniej więcej tematykę bloga, ewentualnie jakiś krótki opis. Nie stosuję żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o kwestie portalowe.

5 komentarzy:

  1. Podjęłabyś się oceny bloga o tematyce Tokio Hotel? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak prosisz przybliżę Ci nieco mój blog. Jest to taka różna mieszanka mody/urody/recenzji/ lifestylowcyh postów. Pisze tam o tym co mi się podoba/ nie podba itp. Staram się pokazać, że świat ma wiele różnych aspektów- jest porostu piękny i kolorowy :]

    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty na moim blogu można czytać, jak się chce, ale mogę podać Ci nazwy do poszczególnych, publikowanych kolejno na blogu:
    Muzyka, 24 listopada, Zostań, Listy do M., Problemy w domu Blacków, Muzyka II, Epistolografia Blacków.
    Wszystkie linki znajdziesz oczywiście w Instrukcji obrazkowej.
    Przepraszam, że jest problematycznie, planuję drobne zmiany, ale na razie jestem pierwsza w kolejce na OL i nie chcę dokładać Mademoiselle pracy.
    Żadnych specjalnych życzeń nie mam, ale jeżeli jakieś wymyślę, to na pewno podam!
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!

    Oceniać możesz oczywiście każdy, bez wyjątku. Nie będę jednak ukrywać, że najbardziej zależałoby mi na tych ostatnich, powiedzmy... dziesięciu? Bo myślę, że nie ma zbyt wielkiego sensu oceniać tego, jaki byłem pięć lat temu. :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. odpowiadam na pytanie co oznacza adres mojego bloga: "Daydreamin with Ana" znaczy w tłumaczeniu po prostu "Sen na jawie z Aną", nie można chyba tego tak dokładnie przetłumaczyć, ale właśnie o to chodzi :) Mam nadzieję, że wszystko wyjaśniłam :)

    OdpowiedzUsuń